Chociaż materiały reklamowe z punktów sprzedaży można często znaleźć w internecie, czasami konieczne jest osobiste wybranie się do oddziałów danej firmy i zrobienie kilku zdjęć. Pomimo tego, że naszym głównym obszarem działalności jest desk research, nie mamy oporów przed wstaniem znad biurka i udaniem się do fizycznych placówek, żeby je udokumentować i/lub porozmawiać ze sprzedawcami, żeby sprawdzić, jakich argumentów używają, żeby sprzedać swoje produkty.
Digital-Out-Of-Home, ambient, wykorzystanie influencerów, unikalne eventy, i inne działania niestandardowe - zdobędziemy dla Was przykłady best practice wyróżniających się działań komunikacyjnych z Polski i świata.
Przejdziemy dla Państwa wybrane formularze, szukając dobrych rozwiązań i punktując słabe. Dzięki temu uzyskają Państwo rozpoznanie, jakie rozwiązania są stosowane w formularzach danych kategorii i jakie błędy one powielają, niezależnie od tego, czy chodzi o formularze regionalnej konkurencji, czy benchmarki i best practice z całego świata.
Sprawdzając kanały społecznościowe szukamy najczęściej spójności w komunikacji oraz feedbacku użytkowników (lub ich braku), dzięki czemu łatwo jest wstępnie ocenić popularność poszczególnych akcji i kampanii, czy ogólną aktywność fanów na profilu i poziom jego prowadzenia. Jeśli publiczność aktywizuje się tylko w przypadku konkursów a przez większość czasu siedzi cicho, jest to dla nas równie ważna informacja jak ta że niemal każdy post na profilu generuje duże zainteresowanie, mierzone w like’ach, udostępnieniach i komentarzach.
Możemy przygotować dla Was case studies z wybranych kategorii, opisując je tak szczegółowo (lub ogólnie) jak sobie zażyczycie, tworząc materiał pod kątem Waszych potrzeb i mając na względzie jego faktyczną użyteczność w dalszej pracy, strategicznej czy kreatywnej.
Poniższe przykłady prezentują tylko kilka możliwych typów realizacji. Tworzymy je pod indywidualne potrzeby naszych klientów, dlatego każdy research jest dla nas nowym spojrzeniem na daną kategorię, nawet jeśli opisywaliśmy ją już wielokrotnie.
Chociaż materiały reklamowe z punktów sprzedaży można często znaleźć w internecie, czasami konieczne jest osobiste wybranie się do oddziałów danej firmy i zrobienie kilku zdjęć. Pomimo tego, że naszym głównym obszarem działalności jest desk research, nie mamy oporów przed wstaniem znad biurka i udaniem się do fizycznych placówek, żeby je udokumentować i/lub porozmawiać ze sprzedawcami, żeby sprawdzić, jakich argumentów używają, żeby sprzedać swoje produkty.
Digital-Out-Of-Home, ambient, wykorzystanie influencerów, unikalne eventy, i inne działania niestandardowe - zdobędziemy dla Was przykłady best practice wyróżniających się działań komunikacyjnych z Polski i świata.
Przejdziemy dla Państwa wybrane formularze, szukając dobrych rozwiązań i punktując słabe. Dzięki temu uzyskają Państwo rozpoznanie, jakie rozwiązania są stosowane w formularzach danych kategorii i jakie błędy one powielają, niezależnie od tego, czy chodzi o formularze regionalnej konkurencji, czy benchmarki i best practice z całego świata.
Sprawdzając kanały społecznościowe szukamy najczęściej spójności w komunikacji oraz feedbacku użytkowników (lub ich braku), dzięki czemu łatwo jest wstępnie ocenić popularność poszczególnych akcji i kampanii, czy ogólną aktywność fanów na profilu i poziom jego prowadzenia. Jeśli publiczność aktywizuje się tylko w przypadku konkursów a przez większość czasu siedzi cicho, jest to dla nas równie ważna informacja jak ta że niemal każdy post na profilu generuje duże zainteresowanie, mierzone w like’ach, udostępnieniach i komentarzach.
Możemy przygotować dla Was case studies z wybranych kategorii, opisując je tak szczegółowo (lub ogólnie) jak sobie zażyczycie, tworząc materiał pod kątem Waszych potrzeb i mając na względzie jego faktyczną użyteczność w dalszej pracy, strategicznej czy kreatywnej.
Poniższe przykłady prezentują tylko kilka możliwych typów realizacji. Tworzymy je pod indywidualne potrzeby naszych klientów, dlatego każdy research jest dla nas nowym spojrzeniem na daną kategorię, nawet jeśli opisywaliśmy ją już wielokrotnie.
Zbierzemy dla Was najlepsze przykłady kampanii i kreacji ze świata, dzięki którym inspiracja przyjdzie sama
(jak również znajomość najnowszych trendów w kategorii)
Zlecając nam badania desk research pozwolicie niektórym marzeniom pozostać w strefie marzeń
(oprócz tych o mniejszej ilości nadgodzin i zadowolonych Klientach)
Jeśli jesteście zainteresowani współpracą, zapraszamy do wysłania briefu na adres: piotrek@risercz.pl
Tel: 508 248 795
Jeśli jesteście zainteresowani współpracą, zapraszamy do wysłania briefu na adres: piotrek@risercz.pl
Tel: 508 248 795