Point of Sale

 

Chociaż materiały reklamowe z punktów sprzedaży można często znaleźć w internecie, czasami konieczne jest osobiste wybranie się do oddziałów danej firmy i zrobienie kilku zdjęć. Pomimo tego, że naszym głównym obszarem działalności jest desk research, nie mamy oporów przed wstaniem znad biurka i udaniem się do fizycznych placówek, żeby je udokumentować i/lub porozmawiać ze sprzedawcami, żeby sprawdzić, jakich argumentów używają, żeby sprzedać swoje produkty.

Działania niestandardowe

 

Digital-Out-Of-Home, ambient, wykorzystanie influencerów, unikalne eventy, i inne działania niestandardowe - zdobędziemy dla Was przykłady best practice wyróżniających się działań komunikacyjnych z Polski i świata. 

Formularze

 

Przejdziemy dla Państwa wybrane formularze, szukając dobrych rozwiązań i punktując słabe. Dzięki temu uzyskają Państwo rozpoznanie, jakie rozwiązania są stosowane w formularzach danych kategorii i jakie błędy one powielają, niezależnie od tego, czy chodzi o formularze regionalnej konkurencji, czy benchmarki i best practice z całego świata.

Media społecznościowe

 

Sprawdzając kanały społecznościowe szukamy najczęściej spójności w komunikacji oraz feedbacku użytkowników (lub ich braku), dzięki czemu łatwo jest wstępnie ocenić popularność poszczególnych akcji i kampanii, czy ogólną aktywność fanów na profilu i poziom jego prowadzenia. Jeśli publiczność aktywizuje się tylko w przypadku konkursów a przez większość czasu siedzi cicho, jest to dla nas równie ważna informacja jak ta że niemal każdy post na profilu generuje duże zainteresowanie, mierzone w like’ach, udostępnieniach i komentarzach. 

Case studies

 

Możemy przygotować dla Was case studies z wybranych kategorii, opisując je tak szczegółowo (lub ogólnie) jak sobie zażyczycie, tworząc materiał pod kątem Waszych potrzeb i mając na względzie jego faktyczną użyteczność w dalszej pracy, strategicznej czy kreatywnej. 

Przykłady realizacji

 

Poniższe przykłady prezentują tylko kilka możliwych typów realizacji. Tworzymy je pod indywidualne potrzeby naszych klientów, dlatego każdy research jest dla nas nowym spojrzeniem na daną kategorię, nawet jeśli opisywaliśmy ją już wielokrotnie.

 

Point of Sale

 

Chociaż materiały reklamowe z punktów sprzedaży można często znaleźć w internecie, czasami konieczne jest osobiste wybranie się do oddziałów danej firmy i zrobienie kilku zdjęć. Pomimo tego, że naszym głównym obszarem działalności jest desk research, nie mamy oporów przed wstaniem znad biurka i udaniem się do fizycznych placówek, żeby je udokumentować i/lub porozmawiać ze sprzedawcami, żeby sprawdzić, jakich argumentów używają, żeby sprzedać swoje produkty.

Działania niestandardowe

 

Digital-Out-Of-Home, ambient, wykorzystanie influencerów, unikalne eventy, i inne działania niestandardowe - zdobędziemy dla Was przykłady best practice wyróżniających się działań komunikacyjnych z Polski i świata. 

Formularze

 

Przejdziemy dla Państwa wybrane formularze, szukając dobrych rozwiązań i punktując słabe. Dzięki temu uzyskają Państwo rozpoznanie, jakie rozwiązania są stosowane w formularzach danych kategorii i jakie błędy one powielają, niezależnie od tego, czy chodzi o formularze regionalnej konkurencji, czy benchmarki i best practice z całego świata.

Media społecznościowe

 

Sprawdzając kanały społecznościowe szukamy najczęściej spójności w komunikacji oraz feedbacku użytkowników (lub ich braku), dzięki czemu łatwo jest wstępnie ocenić popularność poszczególnych akcji i kampanii, czy ogólną aktywność fanów na profilu i poziom jego prowadzenia. Jeśli publiczność aktywizuje się tylko w przypadku konkursów a przez większość czasu siedzi cicho, jest to dla nas równie ważna informacja jak ta że niemal każdy post na profilu generuje duże zainteresowanie, mierzone w like’ach, udostępnieniach i komentarzach. 

Case studies

 

Możemy przygotować dla Was case studies z wybranych kategorii, opisując je tak szczegółowo (lub ogólnie) jak sobie zażyczycie, tworząc materiał pod kątem Waszych potrzeb i mając na względzie jego faktyczną użyteczność w dalszej pracy, strategicznej czy kreatywnej. 

Przykłady realizacji

 

Poniższe przykłady prezentują tylko kilka możliwych typów realizacji. Tworzymy je pod indywidualne potrzeby naszych klientów, dlatego każdy research jest dla nas nowym spojrzeniem na daną kategorię, nawet jeśli opisywaliśmy ją już wielokrotnie.

Wyprani z pomysłów?

Zbierzemy dla Was najlepsze przykłady kampanii i kreacji ze świata, dzięki którym inspiracja przyjdzie sama

(jak również znajomość najnowszych trendów w kategorii)

 

 

Czas biegnie tylko w jednym kierunku.

Niestety, często jest to kierunek deadline'u

Nasze raporty i analizy ułatwią Wam terminowe ukończenie prac

(aby czas biegł już tylko w kierunku spokojnego weekendu) 

Nadmiar pracy badawczej sprawia, że zaczynacie marzyć

o karierze taksydermisty w Bieszczadach?

Zlecając nam badania desk research pozwolicie niektórym marzeniom pozostać w strefie marzeń

(oprócz tych o mniejszej ilości nadgodzin i zadowolonych Klientach)

Wspieramy strategię i kreację

Realizujemy badania desk research oraz tworzymy strategie komunikacji.

Jeśli tylko istnieją materiały, których analiza pomoże w osiągnięciu Waszych celów, my je odnajdziemy.   

 

Zainteresowani współpracą?

Zapraszamy do kontaktu!

 

 

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą, zapraszamy do wysłania briefu na adres: piotrek@risercz.pl

 

Tel: 508 248 795

Zainteresowani współpracą?

Zapraszamy do kontaktu!

 

 

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą, zapraszamy do wysłania briefu na adres: piotrek@risercz.pl

 

Tel: 508 248 795

 

 

 

Wyślij brief

  1. pl
  2. en
  1. pl
  2. en