Wyprani z pomysłów?

Zbierzemy dla Was najlepsze przykłady kampanii i kreacji ze świata, dzięki którym inspiracja przyjdzie sama

(jak również znajomość najnowszych trendów w kategorii)

 

 

Czas biegnie tylko w jednym kierunku.

Niestety, często jest to kierunek deadline'u

Nasze raporty i analizy ułatwią Wam terminowe ukończenie prac

(aby czas biegł już tylko w kierunku spokojnego weekendu) 

Nadmiar pracy badawczej sprawia, że zaczynacie marzyć

o karierze taksydermisty w Bieszczadach?

Zlecając nam badania desk research pozwolicie niektórym marzeniom pozostać w strefie marzeń

(oprócz tych o mniejszej ilości nadgodzin i zadowolonych Klientach)

Wspieramy strategię i kreację

Realizujemy badania desk research oraz tworzymy strategie komunikacji.

Jeśli tylko istnieją materiały, których analiza pomoże w osiągnięciu Waszych celów, my je odnajdziemy.   

 

O nas

 

Rozpoczęliśmy działalność w 2014 jako Call-To-Research. 

 

Oferujemy realizację badań desk research, czyli badań jakościowych, opartych na analizie źródeł wtórnych, takich jak np. materiały reklamowe, artykuły, notki prasowe, czy gotowe badania.

 

Naszym celem jest dostarczenie Wam użytecznych informacji, które pomogą w pracach nad kampaniami reklamowymi oraz ogólnie pojętymi działaniami marketingowymi.

 

Zobacz przykładowe

slajdy

Z naszych usług skorzystali m.in.:

23 kwietnia 2018
Luksusowe marki mają to do siebie, że im bardziej są popularne i rozpowszechnione, tym mniej postrzegane są jako dobra naprawdę ekskluzywne. Szczególnie ważne jest więc dla nich utrzymanie kruchego balansu pomiędzy niedostępnością a rozpoznawalnością i
07 lutego 2018
Rok 2017 był pełen sukcesów dla polskich startupów działających na arenie międzynarodowej. W większości przypadków były one kontynuacją dobrej passy z poprzednich lat, przejawiającą się we wzroście liczby klientów lub pozyskanego finansowania.  Dla niektórych, jak

Regularnie piszemy artykuły dla Nowego Marketingu. Tematyka tekstów wybierana jest w głosowaniu przez fanów portalu, spośród dwóch zaproponowanych możliwości.  Wszystkie dotychczasowe teksty możecie znaleźć tutaj. 

Nasze artykuły

Jak wygląda współpraca z nami?

Brief + Debrief

 
Po wstępnym zapoznaniu się z oczekiwaniami dotyczącymi badania, oraz dostępnością informacji na dane tematy, ustalamy z Klientem koszt oraz czas realizacji badania.

Kalibracja

 
Po rozpoczęciu prac wysyłamy fragment prezentacji jako kalibrację, żeby dowiedzieć się, czy praca zmierza w dobrym kierunku. Po zaakceptowaniu kalibracji, Klient czeka już tylko na gotowy raport.

Odbiór research'u

 
Po wysłaniu efektu naszych prac, czekamy na feedback Klienta. Jeśli w grę wchodzi stworzenie przez nas koncepcji strategicznych, rozpoczynamy pracę nad nimi tuż po wysłaniu gotowego badania

Wyślij brief

O nas

 

Rozpoczęliśmy działalność w 2014 jako Call-To-Research. 

 

Oferujemy realizację badań desk research, czyli badań jakościowych, opartych na analizie źródeł wtórnych, takich jak np. materiały reklamowe, artykuły, notki prasowe, czy gotowe badania.

 

Naszym celem jest dostarczenie Wam użytecznych informacji, które pomogą w pracach nad kampaniami reklamowymi oraz ogólnie pojętymi działaniami marketingowymi.

Oferta

 

U podstaw wszystkich skutecznych kampanii i działań marketingowych leży znajomość środowiska konkurencyjnego, trendów, czy też wyróżniających się aktywności z kraju i ze świata.

 

Możemy dla Was zrealizować badania, które dostarczą pożądanych informacji, oraz będą mogły stanowić fundament dla przyszłych działań marketingowych.

 

Na podstawie zebranych materiałów możemy również opracować koncepcje strategiczne, odpowiadające konkretnym wymaganiom, oraz wykorzystujące wiedzę zdobytą w trakcie realizacji badania.

 

Realizowaliśmy m.in.:

 

  • Benchmarki działań marketingowych

  • Raporty o trendach w wybranych kategoriach

  • Analizy działań konkurencji w różnych kanałach komunikacji

  • Analizy funkcjonalności (stron, aplikacji, formularzy)

  • Analizy praktyk korporacyjnych 

  • Poszukiwania potencjalnych kontrahentów na obcych rynkach

  • Analizy lifestyle’i wybranych grup demograficznych i społecznych

Zapraszamy do kontaktu!

 

 

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą, zapraszamy do wysłania briefu na adres: piotrek@risercz.pl

 

Tel: 508 248 795

Realizowaliśmy m.in.:

 

  • Benchmarki działań marketingowych

  • Raporty o trendach w wybranych kategoriach

  • Analizy działań konkurencji w różnych kanałach komunikacji

  • Analizy funkcjonalności (stron, aplikacji, formularzy)

  • Analizy praktyk korporacyjnych 

  • Poszukiwania potencjalnych kontrahentów na obcych rynkach

  • Analizy lifestyle’i wybranych grup demograficznych i społecznych

 

Oferta

 

U podstaw wszystkich skutecznych kampanii i działań marketingowych leży znajomość środowiska konkurencyjnego, trendów, czy też wyróżniających się aktywności z kraju i ze świata.

 

Możemy dla Was zrealizować badania, które dostarczą pożądanych informacji, oraz będą mogły stanowić fundament dla przyszłych działań marketingowych.

 

Na podstawie zebranych materiałów możemy również opracować koncepcje strategiczne, odpowiadające konkretnym wymaganiom, oraz wykorzystujące wiedzę zdobytą w trakcie realizacji badania.

 

Zapraszamy do kontaktu!

 

 

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą, zapraszamy do wysłania briefu na adres: piotrek@risercz.pl

 

Tel: 508 248 795